loading...
امیر دانلود
امیررضا جباری بازدید : 719 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Rise of Nations Gold Edition

Rise of Nations Gold Edition – Full Version

Rise of Nations Gold Edition آخرین نسخه از بازی محبوب قیام ملت ها برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۰۴ توسط Microsoft انتشار یافته است. Developer یا همان توسعه دهنده این بازی پر افتخار، شرکتی به نام Big Huge Games بود که با تلاش های هر دو کمپانی، این بازی توانست در سال ۲۰۰۳ عنوان بهترین بازی سال سایت Gamespot و هم چنین عنوان بهترین بازی در سبک استراتژیک سایت های PC Gamer, Gamespy و X-Play را در کارنامه خود ثبت نماید. بر اساس همین محبوبیت نیز شرکت سازنده پس از یک سال، مجموعه ای با عنوان Rise of Nations Gold Edition را روانه بازار کرد تا پرونده این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در همین سال بسته شده و به یکی از خاطرات به یادماندنی بازیکنان در تاریخ تبدیل شود.

به طور کلی این بازی، نبرد های زمان ناپلئون بناپارت را روایت می کند، عصری که تمامی ملت ها با یکدیگر در جنگ بوده و در همه جا خون و خونریزی به پا بوده است. در بازی Rise of Nations Gold Edition حدود ۱۸ کشور در جریان جنگ های کلاسیک و پس از آن، مردن قرار می گیرند و کاربر به دلخواه خود می تواند یکی از آن ها را برگزنید و امپراطوری خود را گسترش دهد. برای کسب موفقیت در تک تک مراحل و نبرد های بازی باید استراتژی دقیق و مناسبی به کار ببرید و از حملات سریع و هم چنین دفاع پر تعداد استفاده کنید. در ابتدای بازی Rise of Nations Gold Edition بنا هایی به اسم Wonder یا همان شگفتی جهان وجود دارند که کاربر با ایجاد آن ها می تواند شانس خود را در پیروزی افزایش دهد. باید توجه داشته باشید که تنها کشور مصر می تواند این بنا را پایان کار یا زمان دلخواهی بسازد و بقیه ملل باید این کار را در ابتدای کار به انجام برسانند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیررضا جباری بازدید : 689 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Life is Strange pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 برای PC

 

Life is Strangeدر واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد.  شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند.  بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و  بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

لینک دانلود در ادامه مطلب:

امیررضا جباری بازدید : 309 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سال‌ها پیش هنگامی که اپل سیستم‌عامل iOS را معرفی و اولین آی‌فون مجهز به این سیستم‌عامل را روانه بازار کرد، توجه بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های برنامه‌نویسی به این سیستم‌عامل جلب شد. این توجه کاربران موجب شد روز به روز برنامه‌های بیشتری برای این سیستم‌عامل طراحی و منتشر شود، تا جایی که هدف هر شرکت کوچک و بزرگ داشتن یک برنامه اختصاصی برای آی.او.اس بود تا بتواند در بازار کسب و کار موفق‌تر باشد.

\"android\"

تا مدتی سیستم‌عامل آی.او.اس تنها سیستم‌عاملی بود که شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی تیم‌های برنامه‌نویسی قدرتمند به آن توجه می‌کردند و سعی داشتند با تولید برنامه‌های اختصاصی در این سیستم‌عامل به کسب سود بپردازند؛ اما چند سالی است که این ذهنیت کاملا از بین رفته، زیرا رقیب دیگری وارد میدان شده است که روز به روز قوی‌تر می‌شود!

سیستم‌عامل اندروید که چند سال است پا به عرصه‌ رقابت در دنیای سیستم‌‌های عامل‌ گذاشته، توانسته در مدتی بسیار کوتاه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا را جذب خود کند (حدود دو برابر کاربران سیستم‌عامل آی.او.اس) و این تعداد کاربر برای شرکت‌ها و تیم‌های برنامه‌نویسی که به دنبال موفقیت بیشتر هستند، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

سیستم‌عامل اندروید برخلاف آی.او.اس کاملا انعطاف‌پذیر است و کاربر در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. همچنین این سیستم‌عامل نه‌فقط روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های گران‌قیمت عرضه می‌شود، بلکه بسیاری از دستگاه‌های ارزان‌قیمت نیز به این سیستم‌عامل مجهز شده‌ و این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است تا با هر بودجه‌ای بتوانند دستگاهی مجهز به این سیستم‌عامل قدرتمند را تهیه کنند.

دوست دارید مانند بسیاری از کاربران در سراسر دنیا به طراحی و تولید برنامه برای این سیستم‌عامل محبوب بپردازید؟ دوست دارید در تعطیلات نوروز اولین برنامه‌های اندرویدی خود را منتشر کنید؟

در مطلب این هفته قصد داریم شما را با اصول اولیه و نکات مهم ساخت برنامه‌های اندرویدی آشنا کنیم و به‌طور خلاصه اما کاملا عملی، همراه شما یک برنامه‌ اندرویدی طراحی کنیم!

آموزش ساخت بازی و برنامه در ادامه مطلب.

امیررضا جباری بازدید : 393 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

کاربران عزیز از این به بعد هر هفته 5 بازی منتخب و گلچین شده را برای شما میگذاریم.

5 بازی اول: 

LEGO® City My City.1

 

479

2.Polar Adventure

380

3.Rig Racin

384

Buddy & Me

3110

The Descent

Screenshot_2014-02-14-13-47-56

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید. 


لطفا نظرات خود را بیان کنید.

 

امیررضا جباری بازدید : 2484 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

http://www.clip4u.in/games/(Clip4U.Org)%20Need%20For%20Speed%20Carbon3.jpg

در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید

حجم بازی:1گیگابایت

پسورد:ندارد.

به ادامه مطلب رجوع کنید.

امیررضا جباری بازدید : 1175 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)


تصاویری از بازی

توضیحات کلی بازی :

بازی پیکان جوانان در سال ۲۰۱۴  توسط گروه MAR Game طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد . بازی پیکان جوانان یک بازی ایرانی بسیار جالب برای آندروید می باشد . همانطور که از اسم بازی معلومه شما با انتخاب پیکان خود در هر رنگی که دوست دارید وارد بازی می شوید و شروع به رانندگی در اتوبان های ایرانی می کنید و بدون برخورد با دیگر ماشین ها راه خود را ادامه می دهید . در صورت برخورد به ماشین ها بازی را خواهید باخت . از دیگر جذابیت های بازی پخش آهنگ های قدیمی جالب هنگام ورود به بازی ، نوشته های جالب برای پشت ماشین ، انتخاب رنگ ماشین می باشد که حتما برای شما جالب خواهد بود .  لازم به ذکر است ، این بازی با قیمت ۲۰۰۰ تومان در کافه بازار به فروش می رسد ، اما ما با به درخواست مکرر کاربران سایت ، آن را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم . از شما درخواست می کنیم برای حمایت از این گروه برنامه نویس بار اول که بازی را باز می کنید آن را از طریق کافه بازار خریداری و حمایت خود را از این گروه برنامه نویس اعلام کنید . این بازی بیش از ۵٬۰۰۰ بار دانلود توسط کاربران اندرویدی در بین آنها جایگاه ویژه ای دارد.

امتیاز این بازی در گوگل پلی : -

 برخی از ویژگی های این بازی :

- دانلود بازی ایرانی پیکان جوانان برای آندروید

- امکان انتخاب ماشین پیکان خود با هر رنگی که دلتون میخواد

- پخش آهنگ های قدیمی ایرانی

- امکان نوشتن متن های دلخواه پشت ماشین مثل رفیق بی کلک مادر.

 

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید.

توجه : تمامی مطالب این سایت اختصاصی بوده و مستقیما ترجمه می شود . کپی برداری از مطالب و انتشار آن در سایت های دیگر بدون ذکر منبع شرعا حرام بوده و غیر مجاز می باشد .

امیررضا جباری بازدید : 310 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (2)

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (اندروید)

Iron Man 3 Android

 

 

 

پس از مدت ها انتظار و بعد از انتشار نسخه کنسولی بازی Iron Man 3 ، نسخه اندرویدی این بازی منتشر شد.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

 

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

امیررضا جباری بازدید : 701 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

امیررضا جباری بازدید : 593 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

امیررضا جباری بازدید : 356 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

 

 

امیررضا جباری بازدید : 2973 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نخستین بشر 1 | Prototype 1

 

توضیحات بازی: بازی Prototype 1 عنوانی است که در سبک بازی های Open – World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

امیررضا جباری بازدید : 2269 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

امیررضا جباری بازدید : 358 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

امیررضا جباری بازدید : 541 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی تحت عنوان Need for Speed: Underground 2 ver 1.2 از  امیر دانلود آماده دریافت میباشد. سازنده این بازی بسیار معروف و زیبا استودیوی EA BlackBOX و ناشر آن کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هست. نیاز به سرعت(به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است. اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد. جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲(به انگلیسی: Need for Speed: Underground 2) (NFSU2) یک بازی مسابقه‌ای است که توسط الکترونیک آرتز تولید و انتشار یافته است. بازی ادامه بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی بود. بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و در این نسخه بازی کم حجم شده و پس از نصب می توانید طعم جنون سرعت را بچشید.

امیررضا جباری بازدید : 551 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی جنون سرعت: تعقیب شدید 2 | Need For Speed: Hot Pursuit 2

توضیحات بازی: جنون سرعت: تعقیب شدید، (به انگلیسی: Need for Speed: Hot Pursuit 2) یا به اختصار NFS6 یا NFS: HP2 یا Hot Pursuit 2، یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲ عرضه شده و سازنده آن ای‌ای بلک باکس است. در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

امیررضا جباری بازدید : 708 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

امیررضا جباری بازدید : 794 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

امیررضا جباری بازدید : 682 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود. در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

امیررضا جباری بازدید : 4195 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

http://mihandownload.com/wp-content/uploads/Need-for-Speed-Rivals-1.jpg

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد.

امیررضا جباری بازدید : 26650 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه نهایی بازی بتلفیلد 3   BATTLEFIELD 3 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment آن را ساخته و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است ، ۵ سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر ، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد ، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می باشد.

امیررضا جباری بازدید : 566 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

http://todops4.com/wp-content/uploads/2012/08/13-300x180.jpg

باسلام این بازی نایاب مافیای 3 است شما می توانید بصورت رایگان از سایت بزرگ گیم سنتر(امیر دانلود) دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم این بازی را با نرم افزار های جورواجور بازی را کم حجمش کنیم. نظرات خودتان را بگویید.

امیررضا جباری بازدید : 2181 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

http://www.sport1games.de/sites/default/files/myGames/FIFA_15_cover.jpg

باسلام اینک نسخه دمو بازی فیفا 15 رسید شما می توانید از سایت بزرگ امیر دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.دوستان شما برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیررضا جباری بازدید : 545 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

 

 

http://img5.downloadha.com/hosein/Game/PS3/2014%20FIFA%20World%20Cup%20Brazil/2014-FIFA-World-Cup-Brazil-screenshots-06-large.jpg

بازی FIFA را میتوان محبوبترین بازی شبیه سازی فوتبال دانست که هر سال نسخه ای از آن برای پلتفرمهای مختلف منتشر میشود و با فروش بسیار زیادی همراه است که نشان از طرفداران زیاد این عنوان دارد

 

امیررضا جباری بازدید : 5205 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود بازی کانتر استریک 1.8 Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . انتظار ها به پایان رسید.دانلود بازی کانتر استریک 1.8

امیررضا جباری بازدید : 170 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

source جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایلهای فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. سپس به نصب نرم افزار پرداخته و از سریالی که در فولدر Patch قرار داده شده برای نصب استفاده نمایید. بعد از نصب کامل نرم افزار، فایل اجرایی Patch_downloadha.exe را اجرا نموده و نرم افزار را پچ نمایید.

 

download جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

امیررضا جباری بازدید : 363 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

 

 

 

آموزش حذف تبلیغات : 
control panel> internet options>security>restricted sites
در این قسمت در قسمت sites تایپ کنید player.kmpmedia.net
Add را بزنید.

 

password پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final لینک دانلود – ۳۱ مگابایت  |  لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 163 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 

 

 

 

 

password پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43 رمز فایل: www.downloadha.com

download پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43  لینک دانلود – 33.3 مگابایت لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 345 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014

 

 

 

رابط کاربری مترو :

ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند)که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند.آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++،ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

 

مشخصات فایل ISO نسخه ۳۲ بیتی:

Release File: Win81AIO-20in1-x86-en-US-Feb2014.iso
Size: 3.29 GiB
SHA-1: 1B0865DCE824D1CDC4EB41D44AAC8FC32DB8E92B

 

مشخصات فایل ISO نسخه ۶۴ بیتی:

Release File: Win81AIO-20in1-x64-en-US-Feb2014.iso
Size: 4.64 GiB
SHA-1: E8C9AEF9695DE0639151C23016339C70A6039C8A

 

caution دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014  دانلود نسخه ۳۲بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link  

 

————————————————————————-

 

download دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014  دانلود نسخه ۶۴بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

 

امیررضا جباری بازدید : 379 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

 

 

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final لینک دانلود – 3.6 مگابایت لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 177 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Improved downloading from file sharing sites

- Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب وارد پوشه Patch شده و محتویات آن را در محلی که نرم افزار را نصب کرده اید کپی کنید و گزینه Copy And Replace را انتخاب کنید، با موفقیت اجرا خواهد شد.

 

password سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final لینک دانلود – ۷ مگابایت  |  لینک کمکی

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final لینک دانلود پچ جدید به صورت جداگانه

 

امیررضا جباری بازدید : 533 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

 

 

 

password مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final لینک دانلود – 36.9 مگابایت | لینک کمکی

 

امیررضا جباری بازدید : 588 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0.1 Final

 

 

 

password نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0.1 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0.1 Final لینک دانلود – ۲۸ مگابایت  |  لینک کمکی

 

امیررضا جباری بازدید : 189 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

System Ninja 3.0.2 برنامه ای رایگان برای پاک کردن کامپیوتر شما از فایل های بی مصرف ناخواسته ای که مرتبا و به مرور زمان بر حجم و تعداد آن ها افزوده می شود و که باعث کاهش کارائی و سرعت پاسخ گویی سیستم می شود،می باشد.در کنار اینکه این برنامه یک پاک کننده مفید است،System Ninja ابزار های کاربردی دیگری را در اختیار شما می گذارد. از این ابزارها می توان به ابزار های مدیریت فایل های در حال اجرا،مدیریت استارت-آپ ویندوز و ابزار پاک کننده مخصوص فایل های زائد رجیستری نام برد. System Ninja با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود باعث می شود تا فایل های زائد موجود در سیستم را براحتی شناسایی کند حتی آن دسته از فایل هایی که مخفی شده اند. System Ninja در این جستجو تمامی خصوصیات مثل زمان ایجاد فایل،پسوند فایل،مکان و فاکتور های بسیار دیگری را برای تخمین اینکه تا چه میزان فایل مورد نظر برای سیستم مورد نیاز است را بررسی میکند و باعث میشود تا کاربر با خیالی آسود و امن به پاک سازی سیستم بپردازد.

امیررضا جباری بازدید : 188 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل کودک در ویندوز

Key Freeze 1.2

 

 

 

 

توسط نرم افزار Key Freeze میتوانید ماوس و کیبورد کامپیوتر خود را به راحتی و سریع قفل کنید.

 

این نرم افزار برای زمانی مفید است که فرزند خردسال شما همان اطراف است و شما میخواهید برای لحظاتی از پای سیستم بلند شوید. به این ترتیب خیالتان راحت است که نمیتواند خرابکاری کند!

 

وقتی ماوس و کیبورد را با این نرم افزار قفل میکنید، دسکتاپ شما در پشت پنجره این برنامه همچنان مشخص است. و هر چیزی که در دسکتاپ در حال اجرا بوده ادامه پیدا میکند. حتی اگر یک فیلم یا موسیقی در حال پخش باشد. فقط در این حالت ماوس و کیبورد کار نمیکنند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5228
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 9,271
  • بازدید کلی : 214,028