loading...
امیر دانلود
امیررضا جباری بازدید : 689 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Life is Strange pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Episode 3 برای PC

 

Life is Strangeدر واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد.  شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند.  بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و  بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

لینک دانلود در ادامه مطلب:

امیررضا جباری بازدید : 2484 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

http://www.clip4u.in/games/(Clip4U.Org)%20Need%20For%20Speed%20Carbon3.jpg

در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید

حجم بازی:1گیگابایت

پسورد:ندارد.

به ادامه مطلب رجوع کنید.

امیررضا جباری بازدید : 2973 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نخستین بشر 1 | Prototype 1

 

توضیحات بازی: بازی Prototype 1 عنوانی است که در سبک بازی های Open – World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

امیررضا جباری بازدید : 2269 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

امیررضا جباری بازدید : 358 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

امیررضا جباری بازدید : 541 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

توضیحات بازی: نسخه ریپک ، تست شده و ورژن جدیدی از بازی بسیار زیبای جنون سرعت : مسابقات زیر زمینی ۲ را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی تحت عنوان Need for Speed: Underground 2 ver 1.2 از  امیر دانلود آماده دریافت میباشد. سازنده این بازی بسیار معروف و زیبا استودیوی EA BlackBOX و ناشر آن کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هست. نیاز به سرعت(به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است. اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد. جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی ۲(به انگلیسی: Need for Speed: Underground 2) (NFSU2) یک بازی مسابقه‌ای است که توسط الکترونیک آرتز تولید و انتشار یافته است. بازی ادامه بازی جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی بود. بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و در این نسخه بازی کم حجم شده و پس از نصب می توانید طعم جنون سرعت را بچشید.

امیررضا جباری بازدید : 551 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی جنون سرعت: تعقیب شدید 2 | Need For Speed: Hot Pursuit 2

توضیحات بازی: جنون سرعت: تعقیب شدید، (به انگلیسی: Need for Speed: Hot Pursuit 2) یا به اختصار NFS6 یا NFS: HP2 یا Hot Pursuit 2، یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲ عرضه شده و سازنده آن ای‌ای بلک باکس است. در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

امیررضا جباری بازدید : 708 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی نید فور اسپید | Need for Speed Most Wanted 2005

 

 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

امیررضا جباری بازدید : 794 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

امیررضا جباری بازدید : 682 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود. در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

امیررضا جباری بازدید : 4195 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

http://mihandownload.com/wp-content/uploads/Need-for-Speed-Rivals-1.jpg

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد.

امیررضا جباری بازدید : 26650 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه نهایی بازی بتلفیلد 3   BATTLEFIELD 3 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment آن را ساخته و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است ، ۵ سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر ، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد ، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می باشد.

امیررضا جباری بازدید : 566 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

http://todops4.com/wp-content/uploads/2012/08/13-300x180.jpg

باسلام این بازی نایاب مافیای 3 است شما می توانید بصورت رایگان از سایت بزرگ گیم سنتر(امیر دانلود) دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم این بازی را با نرم افزار های جورواجور بازی را کم حجمش کنیم. نظرات خودتان را بگویید.

امیررضا جباری بازدید : 2181 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

http://www.sport1games.de/sites/default/files/myGames/FIFA_15_cover.jpg

باسلام اینک نسخه دمو بازی فیفا 15 رسید شما می توانید از سایت بزرگ امیر دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.دوستان شما برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیررضا جباری بازدید : 545 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

 

 

http://img5.downloadha.com/hosein/Game/PS3/2014%20FIFA%20World%20Cup%20Brazil/2014-FIFA-World-Cup-Brazil-screenshots-06-large.jpg

بازی FIFA را میتوان محبوبترین بازی شبیه سازی فوتبال دانست که هر سال نسخه ای از آن برای پلتفرمهای مختلف منتشر میشود و با فروش بسیار زیادی همراه است که نشان از طرفداران زیاد این عنوان دارد

 

امیررضا جباری بازدید : 5205 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود بازی کانتر استریک 1.8 Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . انتظار ها به پایان رسید.دانلود بازی کانتر استریک 1.8

امیررضا جباری بازدید : 211 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بازی جدید و فوق العاده زیبای «حسن کچل و راز سیب سرخ» یکی از دسته بازی هایی است که با آداب و رسوم فرهنگ ایرانی ساخته شده است.





 
هر چند این بازی گرافیک قابل مقایسه ای با بازی های امروزی و پر حجم ندارد اما به جرات می توان گفت جذابیتش برای ایرانیان بیشتر از آن بازی ها است. محیط بازی کاملا سازگار با فرهگ غنی و اصیل ایرانی است. در این بازی شما در نقش شخصیت مشهور و به یاد ماندنی بازی (حسن کچل) به ماجراجویی می پردازید.







 
همچنین در حین راه می توانید الماس ها و سیب های معمولی یا یخ زده و حتی کرمو را مشاهده کرده و آن ها را برداری



امیررضا جباری بازدید : 180 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
بازی رایانه ای TehRun2 کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد.



شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز" نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در "مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید. 




امیررضا جباری بازدید : 2363 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
معرفی بازی "بازگشت کتیبه"+دانلود تریلر

""

بازی بازگشت کتیبه در مورد دزدیده شدن کتیبه باستانی کوروش می باشد که شما در نقش ماموری جوان درصدد بازگرداندن این کتیبه خواهید بود. این بازی توسط گروه آریا گیم تکنولوژی در دست ساخت می باشد و در صورت عملی شدن تعهدات کسانی که به عنوان حامی این بازی هستند ، این بازی در ...

دانلود تریلر(26 مگابایت)

امیررضا جباری بازدید : 355 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

ازی مسابقات سرعت بوشهر، یک بازی جذاب و متنوع که 6 بازی گوناگون با سبک های مختلف در خود دارد. هر مرحله از این بازی یک سبک جداگانه دارد که این بازی ها به ترتیب مرحله عبارتند از: سرعت تایپ، اتومبیل رانی، اکشن اول شخص، موتور سواری، هلی کوپتر جنگی و مسابقه با جت. این بازی متنوع و جالب می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند. به ادامه مطلب بروید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5228
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 9,267
  • بازدید کلی : 214,024