loading...
امیر دانلود
امیررضا جباری بازدید : 310 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سال‌ها پیش هنگامی که اپل سیستم‌عامل iOS را معرفی و اولین آی‌فون مجهز به این سیستم‌عامل را روانه بازار کرد، توجه بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های برنامه‌نویسی به این سیستم‌عامل جلب شد. این توجه کاربران موجب شد روز به روز برنامه‌های بیشتری برای این سیستم‌عامل طراحی و منتشر شود، تا جایی که هدف هر شرکت کوچک و بزرگ داشتن یک برنامه اختصاصی برای آی.او.اس بود تا بتواند در بازار کسب و کار موفق‌تر باشد.

\"android\"

تا مدتی سیستم‌عامل آی.او.اس تنها سیستم‌عاملی بود که شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی تیم‌های برنامه‌نویسی قدرتمند به آن توجه می‌کردند و سعی داشتند با تولید برنامه‌های اختصاصی در این سیستم‌عامل به کسب سود بپردازند؛ اما چند سالی است که این ذهنیت کاملا از بین رفته، زیرا رقیب دیگری وارد میدان شده است که روز به روز قوی‌تر می‌شود!

سیستم‌عامل اندروید که چند سال است پا به عرصه‌ رقابت در دنیای سیستم‌‌های عامل‌ گذاشته، توانسته در مدتی بسیار کوتاه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا را جذب خود کند (حدود دو برابر کاربران سیستم‌عامل آی.او.اس) و این تعداد کاربر برای شرکت‌ها و تیم‌های برنامه‌نویسی که به دنبال موفقیت بیشتر هستند، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

سیستم‌عامل اندروید برخلاف آی.او.اس کاملا انعطاف‌پذیر است و کاربر در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. همچنین این سیستم‌عامل نه‌فقط روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های گران‌قیمت عرضه می‌شود، بلکه بسیاری از دستگاه‌های ارزان‌قیمت نیز به این سیستم‌عامل مجهز شده‌ و این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است تا با هر بودجه‌ای بتوانند دستگاهی مجهز به این سیستم‌عامل قدرتمند را تهیه کنند.

دوست دارید مانند بسیاری از کاربران در سراسر دنیا به طراحی و تولید برنامه برای این سیستم‌عامل محبوب بپردازید؟ دوست دارید در تعطیلات نوروز اولین برنامه‌های اندرویدی خود را منتشر کنید؟

در مطلب این هفته قصد داریم شما را با اصول اولیه و نکات مهم ساخت برنامه‌های اندرویدی آشنا کنیم و به‌طور خلاصه اما کاملا عملی، همراه شما یک برنامه‌ اندرویدی طراحی کنیم!

آموزش ساخت بازی و برنامه در ادامه مطلب.

امیررضا جباری بازدید : 170 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

source جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایلهای فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. سپس به نصب نرم افزار پرداخته و از سریالی که در فولدر Patch قرار داده شده برای نصب استفاده نمایید. بعد از نصب کامل نرم افزار، فایل اجرایی Patch_downloadha.exe را اجرا نموده و نرم افزار را پچ نمایید.

 

download جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

امیررضا جباری بازدید : 363 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

 

 

 

آموزش حذف تبلیغات : 
control panel> internet options>security>restricted sites
در این قسمت در قسمت sites تایپ کنید player.kmpmedia.net
Add را بزنید.

 

password پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final لینک دانلود – ۳۱ مگابایت  |  لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 163 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 

 

 

 

 

password پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43 رمز فایل: www.downloadha.com

download پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43  لینک دانلود – 33.3 مگابایت لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 345 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014

 

 

 

رابط کاربری مترو :

ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند)که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند.آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++،ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

 

مشخصات فایل ISO نسخه ۳۲ بیتی:

Release File: Win81AIO-20in1-x86-en-US-Feb2014.iso
Size: 3.29 GiB
SHA-1: 1B0865DCE824D1CDC4EB41D44AAC8FC32DB8E92B

 

مشخصات فایل ISO نسخه ۶۴ بیتی:

Release File: Win81AIO-20in1-x64-en-US-Feb2014.iso
Size: 4.64 GiB
SHA-1: E8C9AEF9695DE0639151C23016339C70A6039C8A

 

caution دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014  دانلود نسخه ۳۲بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link  

 

————————————————————————-

 

download دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014  دانلود نسخه ۶۴بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

 

امیررضا جباری بازدید : 380 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

 

 

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final لینک دانلود – 3.6 مگابایت لینک کمکی

 

 

امیررضا جباری بازدید : 177 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Improved downloading from file sharing sites

- Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب وارد پوشه Patch شده و محتویات آن را در محلی که نرم افزار را نصب کرده اید کپی کنید و گزینه Copy And Replace را انتخاب کنید، با موفقیت اجرا خواهد شد.

 

password سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final لینک دانلود – ۷ مگابایت  |  لینک کمکی

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final لینک دانلود پچ جدید به صورت جداگانه

 

امیررضا جباری بازدید : 533 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

 

 

 

password مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final لینک دانلود – 36.9 مگابایت | لینک کمکی

 

امیررضا جباری بازدید : 190 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

System Ninja 3.0.2 برنامه ای رایگان برای پاک کردن کامپیوتر شما از فایل های بی مصرف ناخواسته ای که مرتبا و به مرور زمان بر حجم و تعداد آن ها افزوده می شود و که باعث کاهش کارائی و سرعت پاسخ گویی سیستم می شود،می باشد.در کنار اینکه این برنامه یک پاک کننده مفید است،System Ninja ابزار های کاربردی دیگری را در اختیار شما می گذارد. از این ابزارها می توان به ابزار های مدیریت فایل های در حال اجرا،مدیریت استارت-آپ ویندوز و ابزار پاک کننده مخصوص فایل های زائد رجیستری نام برد. System Ninja با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود باعث می شود تا فایل های زائد موجود در سیستم را براحتی شناسایی کند حتی آن دسته از فایل هایی که مخفی شده اند. System Ninja در این جستجو تمامی خصوصیات مثل زمان ایجاد فایل،پسوند فایل،مکان و فاکتور های بسیار دیگری را برای تخمین اینکه تا چه میزان فایل مورد نظر برای سیستم مورد نیاز است را بررسی میکند و باعث میشود تا کاربر با خیالی آسود و امن به پاک سازی سیستم بپردازد.

امیررضا جباری بازدید : 188 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل کودک در ویندوز

Key Freeze 1.2

 

 

 

 

توسط نرم افزار Key Freeze میتوانید ماوس و کیبورد کامپیوتر خود را به راحتی و سریع قفل کنید.

 

این نرم افزار برای زمانی مفید است که فرزند خردسال شما همان اطراف است و شما میخواهید برای لحظاتی از پای سیستم بلند شوید. به این ترتیب خیالتان راحت است که نمیتواند خرابکاری کند!

 

وقتی ماوس و کیبورد را با این نرم افزار قفل میکنید، دسکتاپ شما در پشت پنجره این برنامه همچنان مشخص است. و هر چیزی که در دسکتاپ در حال اجرا بوده ادامه پیدا میکند. حتی اگر یک فیلم یا موسیقی در حال پخش باشد. فقط در این حالت ماوس و کیبورد کار نمیکنند.

امیررضا جباری بازدید : 224 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی

(برطرف کننده خطاهای نرم افزاری)

Microsoft Visual C++ Redistributable Package 1.6

 

 

 

 

بسیاری از نرم افزارها و بازی های ویندوز توسط زبان برنامه نویسی ویژوال سی (++Visual C) نوشته میشوند. این برنامه ها برای اینکه بدون مشکل اجرا شوند نیاز به فایل های کمکی (مثل توابع DLL) دارند.

 

بیشتر نرم افزارهای معتبر و معروف در هنگام نصب، فایل های مورد نیاز ++Visual C را نیز در ویندوز کپی میکنند تا بدون مشکل اجرا شوند. اما برخی از نرم افزارها اینطور نیستند و از توابع موجود در ویندوز کمک میگیرند. حالا اگر به هر دلیل فایل های مورد نیاز ++Visual C در ویندوز وجود نداشته باشد، اجرای این نرم افزارها امکان پذیر نخواهد بود.

 

در این مواقع، خطایی ظاهر میشود که عنوان پنجره آن این است :

 

Microsoft Visual C++ Runtime Library

 

هرگاه با خطایی به این شکل مواجه شدید، در نظر داشته باشید که برنامه ای که در حال اجرای آن هستید نیاز به یکی از فایل های ++Visual C دارد که در ویندوز شما موجود نیست.

 

 

برای حل این مشکل، باید پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی را نصب کنید. این پکیج به صورت رسمی از طرف مایکروسافت منتشر شده و خطاهای ویژوال سی را برطرف میکند.

 

این پکیج، Microsoft Visual C++ Redistributable Package نام دارد و در ادامه میتوانید نسخه جدید آن را دانلود کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5228
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 9,316
  • بازدید کلی : 214,073